sobota, 13 maja 2017

Wygraj moją książkę!

Witajcie :) Jak wiecie- wydałem książkę dla dzieci o tytule Rita- patronka pokoju, która opowiada o mojej ulubionej Świętej. Napisaliście mi wiele ciepłych słów na ten temat.  Pozwólcie więc, że podziękuję Wam za to, organizując mały konkurs :)




REGULAMIN

1. Organizatorem konkursu jestem ja- Kuba- autor bloga Royal Letters.

2. Konkurs skierowany jest do czytelników bloga.

3.  Uczestnicy mają za zadanie napisać krótki tekst na temat: Kobieta, którą podziwiam. Możecie przedstawić zarówno święte, jak i królowe czy kobiety z innych warstw społecznych. Nie ma większych ograniczeń co do objętości tekstu. Musicie uzasadnić jedynie Wasz wybór, zachowując przy tym sensowną objętość, tzn.- nie za krótko, ale też nie 300 stron :)

4. Wasze prace wysyłajcie w wiadomości lub załączniku na adres royalletters1@gmail.com do 27 maja 2017r. wraz z Waszym adresem. Po nadesłaniu pracy zostawcie pod tym postem komentarz o treści: Praca wysłana. Jeśli nie otrzymacie mejlowego potwierdzenia ode mnie, znaczyć to będzie, że praca do mnie nie dotarła.

5. Ogłoszenie wyników nastąpi w okolicach 28 maja 2017r.

6. Nagrodą jest jeden egzemplarz mojej książki z dedykacją dla zwycięzcy. Koszty wysyłki nagrody pokrywam ja.

Powodzenia :) 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozytywne komentarze :) Komentarze obrażające innych Czytelników, mnie, członków rodzin królewskich oraz zawierające treści wulgarne będą usuwane.