czwartek, 20 kwietnia 2017

Już wkrótce!

Witajcie :) 


Już niebawem!


   

Już niebawem będziecie mogli zobaczyć moją książkę. Dziękuję Wam za wszelkie miłe słowa :) 

***


Niedawno otrzymałem bardzo interesującego mejla od mojego Czytelnika, który zainspirowany moim blogiem, postanowił zacząć przygodę z listami i założył własny. 


Ja, jak już wspominałem, przechodzę teraz przez okres wypalenia. Niestety, czasami zdarza się taki czas, w którym nic nas nie cieszy :( Mam nadzieję wkrótce napisać jakiś list. Tymczasem, proszę, abyście uszanowali moją wstrzemięźliwość od pisania listów. 

Jednakże kocham blogować, dlatego proszę Was, abyście podsyłali swoje pomysły na królewskie posty lub takie, które mogą Was zainteresować :) Będę bardzo wdzięczny.

Serdecznie Was pozdrawiam :) 

2 komentarze:

  1. Wow, pozdrawiam, inspirowałem się twoim blogiem tworząc swój, pozdrawiam
    http://bluebloodletters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też czasami przeżywam okresy wypalenia.Swietnie Cie rozumie.życze dużo energi.A twój blog jest świetny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozytywne komentarze :) Komentarze obrażające innych Czytelników, mnie, członków rodzin królewskich oraz zawierające treści wulgarne będą usuwane.